شبکه تجارت جهان گستر

فیتوکراتین اکستریم
مقالات آموزشی

فیتوکراتین اکستریم

اگر به دنبال بهترین روش زندگی هستید، بهشتی از زیبایی‌ها را در طبیعت خواهید یافت. هنگامی‌که موهایتان در اثر عادت به محصولات نامناسب مراقبت از مو، شکننده و آسیب‌دیده است، بدانید که می‌توانید به طبیعت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن تکیه کنید و این لحظه بسیار خوشایند و دلپذیر خواهد بود.

همه ما به شکل غیرقابل‌باوری به روش‌های مدرن آرایش مو وابسته‌ایم؛ سشوار، آرایش موها، صاف کردن و اتو کشیدن موها، رنگ کردن مو، نور خورشید و... اما یک مشکل وجود دارد... تلاش ما برای زیباتر شدن موهایمان نتیجه‌ای جز آسیب به موها در بر نخواهد داشت.


بررسی آسیب موها در سه سطح

آسیب‌ها از لایه هیدرولیپیدی روی سطح مو آغاز می‌گردد. هنگامی‌که لایه هیدرولییدی آسیب می‌بیند، رطوبت و چربی آن از دست می‌رود و دیگر قادر به ادامه عملکرد محافظتی نیست.

در زیر لایه هیدرولیپیدی، کوتیکول قرار دارد. فلس‌های کوتیکول به کمک سیمان بین سلولی همپوشانی می‌شوند که طی استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های آرایش مو آسیب‌دیده و از بین می‌روند. با از بین رفتن سیمان بین سلولی، کوتیکول‌ها بدون محافظ باقی می‌مانند و از هم باز می‌شوند. با فاصله گرفتن فلس‌های کوتیکول از هم، رطوبت و چربی زیر آن به‌راحتی خارج‌شده و کورتکس (اصلی‌ترین بخش مو) در معرض آسیب قرار می‌گیرد.

به‌محض آسیب دیدن کورتکس، کراتین که موجب استحکام و حالت ارتجاعی موها می‌شود، عاری از لایه‌های حفاظتی می‌گردد. کراتین از زنجیره‌های پروتئینی تشکیل‌شده است و شبیه یک اسکلت‌بندی بزرگ است. در اثر سایش آمینواسیدهای مو از زنجیره‌های پروتئینی خارج می‌شوند، ضعف قابل‌توجهی در تار مو مشاهده می‌گردد و خاصیت ارتجاعی و استحکام مو کاهش می‌یابد.

مو متخلخل، شکننده، کدر، خشک و زبر می‌شود و احتمال شکستن آن در هرلحظه و هر نقطه از تار مو وجود دارد.


phytokratine_extreme_chart

۱. ترمیم ساختار مو

استفاده از کـراتین گیاهـی

کراتین گیاهی به کار برده شده توسط فیتو، از ۱۸ آمینو اسید تشکیل شده است که از گندم، ذرت و سویا استخراج شده و به ساختار و ویژگی‌های کراتین طبیعی موی انسان بسیار شبیه است. جهت تزریق این کراتین به عمق تارهای مو، فیتو با کمک جدیدترین فناوری، از فیلر استفاده نموده است. کراتین گیاهی به هر نقطه از تار مو که نیاز است، انتقال می‌یابد و تمام آسیب‌ها را ترمیم نموده و ساختار اولیه و سلامت را بازیابی می‌نماید، در نتیجه حالت ارتجاعی و زنجیره‌های پروتئینی مو بازسازی شده و مقاومت و حالت ارتجاعی مو افزایش می‌یابد.


۲. ترمیم لیپیدها

 به کمک مواد اولیه موثر

کره ساپوت: این گیاه معجزه ای برای خشک ترین انواع مو است. غلظت امگا 6 موجود در کره ساپوت دو برابر کره شی آ است. کره ساپوت بی نهایت مغذی بوده و به عمق تارهای مو نفوذ کرده و با ترمیم لیپیدها (چربیها)، نرمی و لطافت قابل توجهی به موها می‌بخشد.


روغن کمیاب بائوباب: بائوباب یک درخت افسانه ای با روغنی ارزشمند و نادر است. به دلیل داشتن مقادیر فراوان اسیدهای چرب، به بازیابی لایه هیدرولیپیدی و سیمان بین سلولی در تارهای مو کمک نموده و موها لطافت نرمی و حالت ابریشمی خود را باز می یابند.