شبکه تجارت جهان گستر

روش صحیح استفاده از ماسک‌های موی فیتو
مقالات آموزشی

روش صحیح استفاده از ماسک‌های موی فیتو

برای استفاده از یک ماسک موی مناسب ابتدا باید بدانید موهای شما چه نوعی است و چه آسیبی دارد تا بتوانید ماسک موی مناسب موهای خود را انتخاب و تهیه کنید. مثلاً اگر موی شما چرب است باید به دنبال ماسک مو برای موهای چرب باشید و اگر موهای شما آسیب دیده باید یک ماسک مو برای موهای آسیب دیده انتخاب کنید و یا اگر موهای خود را رنگ کرده‌اید بهتر است از ماسک مو برای موهای رنگ شده استفاده کنید. اما در نهایت نحوه مصرف این ماسک مو است که به شما کمک می‌کند نتیجه‌ای بهتر و سریع‌تر از ماسک مو به دست بیاورید. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین محصول مناسب موی خود در هر لحظه از شبانه‌ روز از بخش مشاوره با همکاران ما در تماس باشید که سؤالات خود را در این زمینه مطرح کنید همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد تا انتخابی مناسب برای موی خود داشته باشید. در اینجا روش صحیح مصرف ماسک‌های موی فیتو را بررسی می‌کنیم.


۱. بدیهی است مرحله اول، انتخاب فرآورده حالت دهنده مناسب موی خودتان است. مثلا اگر مو و پوست سر خشک دارید ماسک فیتوجوبا انتخاب مناسبی برای شماست. یا اگر موهایتان را رنگ کرده‌اید از ماسک فیتوسیتروس استفاده کنید و یا اگر موهای شما آسیب‌دیده‌اند ماسک موی فیتوکراتین و ماسک موی فیتوکراتین اکستریم بیشترین کمک را به موهای شما برای درمان و ترمیم آسیب می‌کنند.

۲. بعد از شامپو کردن، موی خود را به خوبی آبکشی کنید تا هیچ گونه اثری از شامپو لابه‌لای موی شما باقی نماند.

۳. موی خود را را با دست و یا حوله آبگیری کنید تا آب اضافی موهای به خوبی گرفته شود. چون مویی که خیلی خیس باشد قدرت جذب حالت دهنده بر روی آن کمتر است. بهتر است این کار را با استفاده از حوله خشک و با روش گذاشتن و برداشتن انجام دهید.

۴. مقداری از ماسک را در کف دست خود ریخته و دست‌ها را مالش دهید تا به خوبی در کف دست شما پخش شود. سپس آن را به صورت یکنواخت روی همه تارهای موی خود پخش کنید. برای بهتر پخش شدن ماسک روی موها می‌توانید از شانه مناسب استفاده کنید.

۵. توجه داشته باشید برخلاف شامپو، ماسک را نباید بر روی پوست سر ماساژ دهید. فقط ساقه و نوک موی شما به حالت دهنده نیاز دارد.

۶. چند دقیقه صبر کنید تا ماسک کار خود (عمل خنثی کردن بار الکتریکی مو و نفوذ ترکیبات مرطوب کننده، مغذی و ترمیم کننده روی سطح و داخل تارهای مو) را انجام دهد.

۷. سپس موی آغشته به ماسک را به خوبی آبکشی کنید.