شبکه تجارت جهان گستر

اکران خصوصی فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد»

اکران خصوصی فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد»

اکران خصوصی فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی تینا پاکروان شامگاه شنبه اول آبان ۱۳۹۵ با حضور هنرمندان در خانه همایش با اسپانسری فیتو برگزار شد.
در این مراسم رویا نونهالی، ستاره اسکندری، آتیلا پسیانی، ثریا قاسمی، علیرضا داوود نژاد، مجید مظفری، الناز شاکردوست، نیوشا ضیغمی، لاله اسکندری، یغما گلرویی، آناهیتا تیموریان، مهدی صباغ‌زاده، حسین فرح‌بخش، غلامرضا موسوی، علی آشتیانی پور، اکتای براهنی، بهتاش صناعی‌ها، مریم مقدم، علی اتحاد، محمدرضا غفاری، رویا جاویدنیا، نیکی مظفری، مصطفی کیایی، علی مسعودی، سیدعلی صالحی، مهرو نونهالی، سام حسامی، بهاره کیان افشار، علیرضا ثانی فر‌، یسنا میرطهماسب، سحاب زری‌باف، شقایق فرهانی، دانیال عبادی، خشایار اعتمادی، دانیال عبادی، دکتر کاظمی دینان، دکتر علی اکبر ساعدی، مریم صادقیان، رضا حداد، سعید خانی و… حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم از عوامل فنی فیلم دعوت شد تا برای قدردانی به روی صحنه بیایند و جوایز خود را از اسپانسرهای مراسم و فیلم دریافت کنند. بعد از قدردانی از عوامل فنی، ستاره اسکندری، رویا نونهالی، آتیلا پسیانی و محراب رضایی بازیگران این فیلم به روی صحنه رفتند و جوایز خود را از مهدی صباغ زاده، یغما گلرویی و لاله اسکندری دریافت کردند.
همچنین در این مراسم از ثریا قاسمی، هنرمند پیشکسوت سینِما و تلویزیون ایران به صورت جداگانه تقدیر و تجلیل شده و هدیه ویژه فیتو به این هنرمند محبوب اهدا شد.
پس از پایان مراسم تجلیل از هنرمندان و عوامل فنی فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» این فیلم برای حاضرین در این برنامه به نمایش درآمد.
فیتو ایران با افتخار به عنوان اسپانسر در این مراسم حضور داشت و از هنرمندان و عوامل فنی این فیلم با اهدای جوایزی قدردانی کرد. 

عکس‌های بیشتر