شبکه تجارت جهان گستر

ضرورت مراقبت از مو در طول شب
زیبایی و سلامت مو

ضرورت مراقبت از مو در طول شب

اگر از جمله افرادی هستید که در طول روز و هفته زمان برای مراقبت از موها ندارید ولی می‌خواهید که رطوبت و زیبایی از دست رفته به موها برگردد، کرم مو راز شب فیتو را به شما توصیه می‌کنیم.

«کرم موی راز شب فیتو» (Secret de Nuit) برای استفاده در طول شب طراحی‌شده است؛ زیرا شب زمانی است که موها کمتر در معرض عوامل آسیب‌رسان محیطی ناشی از زندگی شهری قرار دارند و فرایند طبیعی‌ترمیم و دفاع در ارگان‌های مختلف بدن فعال‌تر می‌شود. به‌منظور رها شدن تدریجی و کنترل‌شده مواد مؤثر موجود در روغن ماکادمیا، در این کرم از ترکیب ثبت‌شده انحصاری به نام ChronoSphereTM برای غلاف پوشی (کپسوله کردن) روغن ماکادمیا استفاده‌شده است. این ترکیبات در طول شب به‌صورت تدریجی و پیوسته، ظرف مدت ۸ ساعت لایه‌های مختلف مو را رطوبت رسانی، ترمیم و تغذیه می‌کنند. طی تحقیقاتی که در چند سال اخیر توسط دانشمندان فیتو در زمینه شیمی مواد گیاهی انجام شده به این نتیجه رسیده‌اند که گل‌ها و گیاهانی مثل ارکید مشکی و انگور سیاه، مواد آنتی‌اکسیدانی بیشتری در مقایسه با سایر گیاهان دارند. موادی مثل فلاونوئیدها، فیتواسترول‌ها و پروسیانیدین‌ها تأثیر ویژه‌ای در مبارزه با رادیکال‌های آزاد دارند.

«کرم موی راز شب فیتو» ترمیم‌کننده عمقی موها در شب و در زمان خواب است. صبح در زمان بیداری موها با رایحه ملایمی معطر می‌شوند و قابلیت آرایششان افزایش می‌یابد. ۹۱ درصد خانم‌هایی که از راز شب استفاده کرده‌اند تأیید می‌کنند که در وقتی از خواب صبح بیدار می‌شوند موهایشان ترمیم‌شده و نرم‌تر شده است. مواد معطر به‌کار رفته در کرم موی راز شب، علاوه بر بهبود و ارتقای آرامش خواب در شب، پس از بیدار شدن از خواب نیز احساس خوشایندی به مصرف‌کننده می‌دهد. افزایش نرمی، درخشندگی و شانه پذیری مو، نتیجه ۸ ساعت فعالیت شبانه این کرم بر روی موها است.

برای استفاده از «کرم موی راز شب فیتو» کافی است قبل از خواب، موها به‌آرامی برس بکشید تا هرگونه بقایای به‌جامانده از آرایش موها پاک‌شده و تارهای مو از هم جدا شوند. سپس مقدار مناسبی از کرم موی راز شب روی ساقه و نوک موها بمالید. این مقدار بسته به طول، میزان آسیب‌دیدگی و ضخامت موها متفاوت است. توصیه می‌شود که ابتدا به‌اندازه یک فندق از این کرم روی موها پخش شود، اگر کافی نبود، ۲ تا ۳ بار این کار تکرار کنید تا همه تارهای مو با لایه‌نازکی از کرم پوشیده شوند. به یاد داشته باشید نیازی به مالیدن کرم به ریشه موها نیست. در انتها، موها یک‌بار شانه کرده تا کرم به خوبی در سرتاسر تارهای مو پخش شده و جذب کرم تسهیل شود. بعد از مصرف، موها تا ۸ ساعت نباید آبکشی شوند. این کرم بالش را لک نمی‌کند و صبح بعد از بیدار شدن، می‌توان مطابق عادت روزانه موها را آرایش کرد.

در کنار استفاده از محصولاتی مانند کرم موی «راز شب فیتو» نکاتی برای مراقبت از موها ضروری است. در اینجا به چند نکته اشاره می‌کنیم.

با موهای بافته شده بخوابید

بافتن مو قبل از خواب نه تنها تار موها را در طول شب از صورت دور نگه می‌دارد بلکه در مو موج‌های زیبایی ایجاد می‌کند که نیازمند آراستن کمتری در صبح است.

با موهای خیس نخوابید

با موهای خیس نخوابید مگر زمانی که مو را می‌بافید یا از کرم مو استفاده می‌کنید. این کار می‌تواند سخت باشد اگر که شب‌ها حمام می‌کنید، اما اهمیت دادن به این کار مهم است زیرا موی خیس از موی خشک ضعیف‌تر می‌باشد. «خوابیدن با موهای خیس می‌تواند باعث وز شدن یا شکستن مو بشود مخصوصاً زمانی که مو از قبل شکننده و خشک باشد یا اینکه با مواد شیمیایی کاری روی مو انجام شده باشد.» سعی کنید زمان استحمام خود را چند ساعت به عقب ببرید یا اینکه قبل از رفتن به رختخواب موهایتان را با سشوار خشک کنید.

از کش مو پلاستیکی اجتناب کنید

کش مو را از اتاقتان دور کنید غیر از زمانی که با آن موی بافته شده را محکم می‌کنید: «خوابیدن با موهای دم اسبی شده باعث ایجاد کشش و فشار در خط رویش مو می‌شود و می‌تواند باعث ریزش مو شود.» کش مو همچنین باعث ایجاد چین خوردگی در مو می‌شود که خلاص شدن از شر آن سخت است.

پوست سرتان را ماساژ دهید

یک ماساژ سریع، نه تنها به شما کمک می‌کند بعد از یک روز طولانی، آرام شوید بلکه سلامت موهایتان را بهبود می‌دهد. با ماساژ ملایم پوست سرتان با نوک انگشتان قبل از خواب، شما چربی‌های طبیعی را پخش خواهید کرد که باعث می‌شود در صبح، موهای درخشان‌تری داشته باشید. هشدار: این نکته برای موهای خشک و ضخیم، کاربرد دارد و اگر موهای نازکی دارید، این کار احتمالاً فقط باعث خواهد شد که موهایتان چرب‌تر به نظر برسند.